Projektas sėkmingai įgyvendintas iki 2019 m. kovo 1 d.
Projekto tikslas – didinti Lietuvos universitetų botanikos sodų asociacijai priklausančių sodų, esančių prioritetiniuose turizmo plėtros regionuose, lankomumą ir žinomumą. Įgyvendinant projektą numatoma panaudoti 8 skirtingas rinkodarines priemones: sukurti bendrai sodus reprezentuojančią internetinę svetainę; pagerinti jau veikiančias atskirų sodų internetines svetaines (įskaitant ir jų reprezentatyvumo padidinimą užsienio kalbomis); sukurti modernias elektronines priemones (mobiliąsias aplikacijas, gidus, maršrutus ir pan.), didinančias sodų žinomumą, reprezentatyvumą ir prieinamumą moderniomis informacinių technologijų priemonėmis; pristatyti sodus ir jų veiklą įvairiose parodose, mugėse; pagerinti sodų įvaizdį kuriančių priemonių dizainą.
Projekto priemonėmis planuojama pristatyti Lietuvos botanikos sodus ir kaip turtingus augalų kolekcijomis gamtinius objektus, vykdančius aktyvią švietėjišką–gamtosauginę veiklą, ir kaip įdomaus bei garsaus nekilnojamojo kultūros paveldo valdytojus plačiai auditorijai tiek mūsų krašte, tiek užsienyje. Įgyvendinus projektą „Lietuvos botanikos sodų žinomumo didinimas e-rinkodaros priemonėmis“, bus padidintas trijų universitetų (Vilniaus, VDU ir Klaipėdos) botanikos sodų, esančių prioritetinėse turizmo požiūriu Lietuvos teritorijose, lankomumas mažiausiai 30 %. Planuojama, kad proporcingai padidės ir pritrauktų užsienio turistų kiekis.
Projektui įgyvendinti skirta 178 484,76 Eur iš Europos regioninės plėtros fondo, bendra suma 209 982,07 Eur.
Projektas įgyvendinamas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonės Nr. 05.4.1-LVPA-K-808 „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“.
Daugiau informacijos: http://www.esinvesticijos.lt/lt/paraiskos_ir_projektai/lietuvos-botanikos-sodu-zinomumo-didinimas-e-rinkodaros-priemonemis